Idag o igår

Weehoo har lov nu! Igår så började lovet (för vi hade inga lektioner idag eller imorgon), så då kunde man för en gångs skull vara ute en onsdag och inte vara helt död dagen efter. Men det var jag ändå, för väckarklockan ringde 11, och jag var verkligen jättetrött. Jag var iallafall på Deep. Först var det bara en massa 50-åringar där typ men sen kom det mer människor som var yngre och då blev det lite roligare. 

Idag efter jag hade vaknat åkte jag iallafall hem till Annie för att göra örhängen till Léon UF, och dom blev bra faktiskt! Sen åkte jag hem, direkt efter det var det iväg till Amanda. Sen fick vi skjuts av Sebastian (så gulligt hajjegod) och såg på Anne när hon sjöng! Jättebra som vanligt!! Och nu e jag hemma...Imorgon ska jag baaaara ta det lugnt!

PÅ SÖNDAG MORGON ÅKER JAG TILL NEW YORK. Kan inte fatta att det är sant.

Kommentarer
Postat av: Annie

Susanna ha det nu helt galet skoj!! =)

2007-02-11 @ 13:23:51
URL: http://annieuttberg.blogg.se
Postat av: alex

Åh vad avis man blir.. : )

2007-02-16 @ 21:18:54
URL: http://tropicalbreeze.blogg.se
Postat av: Anonym

SUSANNA KOM HEEEM!

2007-02-17 @ 13:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0