Pop

Nu har jag äntligen köpt rouget från POP som jag har velat ha ett rätt bra tag... Det kostade 175:- på Kicks och jag köpte färgen Baby Blush om jag inte minns helt fel :)

"Sara bor i både England och Sverige och delar sin sin tid mellan att skriva egen musik på sitt skärgårdsställe utanför Stockholm och att designa makeup för Pop beauty i London.


Sara beskriver sitt eget märke POP beauty som en makeupserie för en bredare publik. För henne handlar POP om vilda och läckra färger. Genom att designa produkter som är lätt att använda, vill hon dela med alla sin kunskap som makeupartist. "Pop tar fram en look där du går från alldaglig till det där lilla extra", säger Sara."  Utdrag från kicks.se



Bilder: kicks.se


Kommentarer
Postat av: Juliana

Vad tyckte du om rouget? Funderar på att köpa det så skulle vara kul att veta :)

2007-03-05 @ 00:32:16
URL: http://www.julianapersson.blogspot.com
Postat av: susanna

Juliana: Jag älskar det! Rekomenderar det verkligen =D

2007-03-05 @ 16:48:10
URL: http://www.suzz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0