Helvetesmatte

image154Aaaahh imorgon har jag matteprov! Jag kommer INTE att klara det, haha det skriver jag alltid, men jag kommer verkligen inte det imorgon. Jag var borta förra mattelektionen, då vi gick igenom det viktigaste, och nu kan jag absolut ingenting. Ska försöka övertala min mattelärare att jag inte kan göra provet imorgon, får se om det funkar...Jaja jag måste träna nu iallafall.. Fast så råkade jag gå in på datorn, whopsi måste skynda mig bort innan jag blir helt fast.

Har iallafall varit ledig idag och jag började med att ringa runt lite tfnnummer angående sommarjobb, men det gick väl inte så bra, som vanligt. Okej nu måste jag gå tillbaka till matteböckerna fy faaan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0