Min fredag

Igår var jag hela dagen på Svenska Mässan för att ställa ut på "Våga vara egen".. Det var verkligen jätteroligt, men ibland blev det lite jobbigt när man hela tiden skulle stå upp, och när det inte kom några kunder tappade man en hel del energi. Men i helhet var det väldigt roligt som sagt, trots att vi säkert fick den absolut sämsta monterplatsen på hela mässan. Efteråt var det prisutdelning och inte ett enda företag på Hulebäck vann ett pris, haha! Vi var nog inte så bra....Vi fick iallafall sålt 24 st. örhängen och de som är kvar ska vi nog försöka sälja på skolan...

Efter mässan var jag skiiiittrött, hade jätteont i huvudet också. Så det var bara raka vägen hem och sen gick jag och Ann-Ida och hyrde RENT. Eftersom jag var så trött redan innan så visste jag att jag skulle somna, fast jag inte ville det, och det gjorde jag.. Men jag hann i allafall se det mesta av filmen tror jag, och det jag såg var jättebra! Älskar alla låtar där också!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0