Tjejsnack v. 10

Vanor & Ovanor

· Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
Mina vardagar ser exakt lika dana ut typ. Först vaknar jag, dör nästan av trötthet, men blir tvungen att gå upp för att mobilen ringer hysteriskt (min väckarklocka). Sen äter jag frukost, sminkar mig o går till skolan. Alltid samma.
· Vad har du för ovanor?
Haha jag äter som en gris tydligen:D
· Nämn en vana du skulle vilja att du hade.
Att plugga mer kanske...fast det e inte kul om man pluggar för mycket
· Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
Haha finns rätt många "ovanor" jag ogillar hos andra:
- Elakhet
- Människor som snorar på prov (fast det e ok om jag gör det) m.m.
Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
Nä tror inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0