Torsdag

Idag har Elin fyllt 18 år! Så jag, Josefin, Annie och Elin ska äta på restaurang snart! Vi ska äta souvlaki på en grekisk restaurang vid Domkyrkan. (Anne är väldigt avizz på mig för detta). Yippie känner mig väldigt laddad haha.... Förutom att jag har asont i huvudet. Var säkert matteprovet som fick mig till att må så dåligt. Eller kanske datorn, har suttit vid den sen jag slutade skolan.

Matteprovet idag har jag iallafall faktiskt ingen aning om hur det gick. Det kan ha gått rätt bra eller så har det gått åt helvete, vilket är den troligaste slutsatsen..

Imorgon är det FREDAG... ÅÅh vad kul! Då ska jag och Anne gå på stan. Hoppas att Studio Fix har kommit in i rätt färg på Åhléns, isåfall ska jag köpa det. Sen måste jag komma till skott och beställa tid för hårfärgning, har jag sagt den senaste månaden men nu e det verkligen AKUT.


Kommentarer
Postat av: Annie

Tänker fortfarade på maten! =)

Susanna du är utmanad med haha

2007-03-16 @ 20:14:39
URL: http://annieuttberg.blogg.se
Postat av: susanna

Hahah aa det var så himla gott! haha okej då ska jag kolla på det nu då:D

2007-03-17 @ 13:07:08
URL: http://www.suzz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0