GLAD PÅSK!

39022-186

Fin klänning


H&M, 398:-

image185

Ny layout

Ehh japp då har man ju gjort en ganska fräck header om jag får säga det själv.. haha... Tips om hur man gjorde fick jag från denna blogg :D

Körkort

Jag satte upp en plan att om jag inte får något sommarjobb i år så skulle jag ta körtkort då. Och något sommarjobb verkar det inte som jag får, så då blir det väl körkort. Jag funderar på denna intensivkursen som finns i Falkenberg, hoppas det inte är försent att anmäla sig bara. Haha förresten har jag inte ens börjat köra en enda gång. Åh varför ska det vara så svårt att få ett jobb?!?!?

Påsklov

Nu är jag hemma! Jag har varit i Malmö och i Snårestad med Anne och Louise. I fredags direkt efter skolan åkte jag o Anne med i bilen som hennes pappa körde i och sen åkte vi till Snårestad igår. Det har verkligen varit jätteroligt från början till slut, och jag har verkligen trott att det var sommar för några dagar. Här är några bilder från helgen!



Tjejsnack v. 14

Påsk

·Hur firar du påsken?
Mamma gömmer påskägg som jag letar upp (haha ja jag letar fortfarande), sen brukar vi vara med släkten och sånt.
·Vad klarar du dig inte utan i matväg under påsken?
Ägg! Brukar man äta köttbullar? För isåfall köttbullar.
·Brukar du ge/få påskägg?
Ja jag får alltid men detta året ska jag iallafall inte ge bort.
·Brukar du skicka påskkort?
Ja det brukar jag nog.Whopsi har glömt det detta året.
·Vad skulle den ultimata påskpresenten till dig vara i år?
Precis som den är planerad att vara. Åka till släkten.

RSS 2.0