2006

Årets resor

- Hemavan
- Frankrike
- Skåne
- Stockholm

Årets roligaste ögonblick (bara några av dem, haha!)

- Att först se en ~60-åring åka skateboard med en livrädd/stolt min, svicha ner för backen vid lilla Sam, och därefter se en 40-åring (ev. 60-åringens son!) skakandes "rulla" fram på en helt plan yta. När han märker att han trots detta inte klarar av det, tar han upp den i handen och börjar gå istället.

- Bitchen på tåget Malmö-Göteborg. Ett osäkert stammande kläcker ur sig "Ehh jag sitter där" Jag säger: Aha okej, och flyttar mina saker från platsen. Nörden ger sig inte och säger "Öhh, alltså på DEN platsen!!" Sedan sätter hon sig och av ren nervositet slår hon ner Annes vattenflaska och tar inte upp den.

- Jag, Louise och Anne i taxibilar. "Vi ska sitta längst fram i taxin", Louises misslyckade rymningsförsök, utfrågningar till chaufförer m.m.

- När Carl Heinz, typ en pensionär, lutar sig över bordet med kakor och kollar på Louise, Anne och mig, får ögonkontakt och blinkar med ena ögat.

- "Tjejer! V...i...l...l.........n...i..........h...a...........mjölk?

- När en viss människa ställer sig utanför Weekday, trots att de inte har öppnat och väntar på att de ska öppna dörren. De visar med handen "5 minuter", men hon står fortfarande kvar. Till slut öppnar en skitarg expedit och ropar "Vi har inte öppnat än!!"

Årets nerds topp-10:

1. Första priset får.........Robin från Dalarna! Grattis!!
2. Pär & Pierre
3. "Petronella"
4. "Christer"

5. Jennifer
6. Annes love med ribbstickad kickerströja / "90-åringen"
7. Tobbe
8. Eas
9. Hem.....mountain
10. Witt-bröderna

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0