Veckans citat

"Hajjegod va de e synd om daj" Louise lägger sig i främlingars kärleksliv

"Asså anne! Herreguud vilken modellbild det här blev på dig! Gud nu ska jag med ta en sånn. Fan den blev inte bra" Louise är modell för en dag

"Ajjjjjjjjjj!!! De gjorde sviinont" Louise börjar gråta när hon får en 30 ml  tom papersbehållare som innehållit tropicana och börjarlipa!

"Ja okej men då stämmer jag dig imorgon då" Louises planer på att stämma busschaffören eftersom hon blev tvungen att betala  19 kronor för oss tre istället för 18.

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahahahahahahahaha jag skrattar ihjäl mig.. det är så jävla skoj..åh jag älskar er.. snart kommer mackie hahahahhahahahahah

2006-12-03 @ 18:11:48
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: Louise

hahahahahahahahahaha jag skrattar ihjäl mig.. det är så jävla skoj..åh jag älskar er.. snart kommer mackie hahahahhahahahahah

2006-12-03 @ 18:11:48
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0