Fredag igeeeen

Jag vet att jag inte har skrivit på bloggen på länge, alla trogna läsare! Haha skämta, jag vet att det inte är nån som läser min blogg. förutom louise och anne nån gång emellanåt.. tack för erat stöd tjejer! haha skääämta iiiiggen höhö fan va rolig jag e.

Okej nu vet jag inte vad jag ska skriva... kan ju berätta lite om dagen...

08:20 - Engelskalektionen börjar. Jag och Ida börjar arbeta med ett nytt "projekt" vi har fått i skolan, skittråkigt. Vi ska skriva om svensk mat, och sedan hålla ett föredrag om det..Yippie.

Sen var det gympalektion som väntade. Yeeah. Jag och Annie skulle hålla i den denna gången, gud vad bra det gick alltså! Blir förvånad om vi får G typ!! Usch hemskt...

Och sen fick vi reda på betyget från FN-rollspelet... Jag fick VG i grafisk kommunikation och VG- i samhäll...Fan vad irriterande det där minuset e alltså.. Bara för att vi hade en bild på Hitler i våran broschyr, så drogs VG+ ner till VG-... Ehh okiiii....Nördat!!

Och sen kom Anne hem hit! Hajjegood hade köpt lussebulle=) TACKTACKTACK. Och sen gick vi till café för att träffa Viktoria och Gaby =D Naaa så trevligt vi hade...

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt med GODIS och idol & hey baberiba....niiize


Kommentarer
Postat av: THaa Quehheen

Hajjegod, mej mobbad blogg fåj man ju leta efter

2006-11-24 @ 19:27:57
Postat av: Louise

hahaha jaaa ja hållej maad, så himla gollig äj den stoja bäbisen.. fy fan om en vecka e ni här!!!

2006-11-25 @ 11:54:44
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: suzz

haha vilka är det som är bäbisar egentligen?? eeh aaah ska bli "kul"...

2006-11-25 @ 12:51:56
URL: http://www.suzz.webblogg.se
Postat av: Gollig

GOLLIGOLLIGOLLIGOLLIGOLLIGOLLI

2006-11-25 @ 14:15:06
Postat av: Louise

eh vadå "kul", du behöver fan inte följa me.. skoja hihihih gojogjogjogjgogjogjogjgojgogjoo vi kommer ha lika kul som vi alltid har =) KÖSS PÅ DAJ

2006-11-25 @ 20:07:58
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: Gollig

PREEEECIIIIIIIIIIIIIIIIS VI SKA HA SÅ FRUKTANSVÄRT KUUULIDULLI!

2006-11-26 @ 18:03:56
Postat av: suzz

JAAAAAAAAAAAAAAA LÖÖÖÖV YAAAH hahah

2006-11-26 @ 23:13:45
URL: http://www.suzz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0