Fredagkväll

Jag har köpt en tröja och en sjal på second hand idag....Emmaus (Anne: inte emmahause) Hahaha!
Jag använde iallafall mitt tillgodokvitto som jag fick när jag lämnade tillbaka den hemska skinnjackan som jag råkade köpa där...haha..

Bilder kommer ev. senare (antagligen inte, moahaha)

Nu kanske jag ska gå och härma Louise med att göra en ansiktsmask. Finns inte så mycket annat att göra här hemma en fredagkväll... Har förresten kollat på Idol också, det var läääängesen jag såg det senast. Fyyy vilka dåliga "sångare" som är med där i år alltså. Inte någon som är värd att vinna.

Och just det ja, jag varnar för boken "To have and have not" med Ernest Hemingway. Den är sååå fruktansvärt dålig och helt omöjlig att läsa. Men jag måste läsa drygt 200 sidor till på måndag.

Hoppas det blir en roligare dag imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0