Onsdag

Yippie. FN-rollspelet är ääääntligen slut. kom hem för en halvtimma sen typ, från skolan! Så det var en lång skoldag idag, eftersom jag började 8. Så jag har spenderat mina senaste 13 timmar med klassen ungefär..Talet som jag skulle hålla för typ 150 pers gick väl bra tror jag. Jag stammade inte eller svimmade iallafall=)

Just det, hårfärgningen. den blev väl ok, bättre än innan iallafall. men nu orkar jag inte färga det mer på ett tag. och ska jag färga det en till gång ska jag först färga av det, så att dom j-a grå slingorna försvinner!!



Skitful frisyr på bilden förresten, men jag orkar inte bry mig. Huvudsaken är färgen, som förvisso ser stört ful ut på bilden.





Åh Louise, varför läste jag ditt inlägg om höstlovsveckan??? Nu längtar jag bara tillbaka ännu mer..buhu..

Kommentarer
Postat av: Louise

naa, så gujjig. men vi ses snart :D och ska ha en ny höstlovsvecka (helg) :D

2006-11-17 @ 13:02:47
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: Louise

skål förresten ;)

2006-11-17 @ 13:03:04
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: Anne

Vi ska ha sååå himmla kul!

2006-11-17 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0