Träning!

Idag har jag börjat med att bara äta godis på helgen. I flera veckor nu har jag ätit godis varje dag och det är inte lite godis jag pratar om heller. Så jag (och min familj och vänner) tycker att det är dags att dra ner lite på godis o snacks-ätandet. Jag går också powerwalk och var ute en timma idag. Höhö man har väl kommit igång nu.

Skulle verkligen behöva ett par mjukisbyxor. Så dessa för 49,50:- skulle jag gärna köpa, men man måste ju tydligen köpa för minst 200:- på H&M,s webbshop. Jaja, där förlorade de en köpare iallafall. Jag får leta vidare.

Jag var också väldigt intresserad av detta veloursetet att träna i från Change (ligger i Arkaden i Göteborg). Just nu har affären ett erbjudande "Köp 1, få 2" på allt i butiken. Blir ganska billigt då, och tröjan och byxorna tillsammans går då kanske på 300:- Erbjudandet gäller förresten fram till torsdag. Anledningen till att jag inte köpte byxorna var dock att de satt jättefult på mig, men de sitter väl olika på alla.


Kommentarer
Postat av: Annie

Sådana byxor har jag =) jättegoa

2006-10-12 @ 08:00:07
URL: http://annieuttberg.blogg.se
Postat av: susanna

Från H&M? Åh jag vill också ha såna. lylloz dig annie

2006-10-12 @ 21:47:29
URL: http://www.suzz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0