Cat pics

Bloggar från denna bloggen lite, eftersom blogg.se är fruktansvärt dåligt just nu.. det går inte att ladda upp några bilder där. Här är i allafall vår julgran, en silvergran.. Cindy är skitsöt på denna bilden tycker jag! Så nu vet ni var hon håller hus under julafton.. så här har det varit alla år vi har haft julgran så länge vi haft cindy=) ÅÅååh imorgon är det julafton.. jag är så nyfiken på hur min klocka ser ut! :D Idag har jag städat jättemycket så nu är mitt rum finare än det nånsin varit innan typ. Sen när farmor och farfar kommer ska vi gå till Bishop Arms! Jag och mamma försökte gå dit i fredags men då var det fullt på både den vid Brunnsparken och den på Avenyn. men det var fredag eftermiddag så idag kanske det inte är lika mycket folk där.. Verkar iallafall vara ett mysigt ställe haha.


image187



Kommentarer
Postat av: Anne

Hej älskling! God jul!!

2007-12-24 @ 18:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0