Min lördagskväll

Igår gick jag och Ann-Ida först en sväng på stan, jag köpte halsbandet som jag hade sett ut på Åhléns dagen innan och lite andra grejer. Sen träffade jag Annie o Josefine på Pärlehuset och valde ut några riktigt fräcka pärlor till örhängen :P haha.. Sen var det bråttom hem, jag hade ca en kvart på mig att göra mig iordning (smink o hår), så jag såg förjävlig ut när jag sprang hemifrån till Kungsportsplatsen för att träffa Alexandra som satt på Franks café. Bussen till Fredrika gick om 20 minuter! Så irriterande, då hade jag kunnat vara hemma lite längre iallafall haha.. Jaja sen var vi hemma hos Fredrika, för första gången i hennes nya hus! Såå fint det var där inne =) Kvällens roligaste hos Fredrika var nog när Alexandra läste upp talet som jag, Josse o hon hade skrivit.. Så jääkla kul, jag skrattade så jag grät. Sen var det utgång och eftersom det inte finns så roliga ställen att välja på i Göteborg så var enda alternativet kvar Honey. Men vi hade helt OK där faktiskt, så jag var hemma kl 3.

Planerna för idag är städa halva lägenheten (kan knappt vänta!), plugga och lite annat tråkigt.........USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0