Fredagkväll

Min fredagskväll idag har gått ut på att hela släkten först kom hit och firade Ann-Idas 20-års dag här hemma (några dagar försenat)! Sedan gick jag, Ann-Ida, mamma och pappa, farmor och farfar och Charlotta och Jerker till Cabaret Lorensberg för att ta några drinkar (höhö det lät fräckt) och se "The Show".

Det var faktiskt riktigt roligt där. Jag, Ann-Ida och Charlotta spenderade kvällen med att "spana in" Fame Factory Dennis som agerade bartender/kypare, haha. Kvällens värsta var ändå när jag skulle beställa en fräckingdrink av honom, och jag kom verkligen inte på vilken drink jag skulle ta. Så frågar jag Ann-Ida vilken jag ska välja, och hon svarar "Ta gröna hissen!".. Så jag gör som hon säger, och tillbaka får jag en kommentar som "Haha okeeej... det var längesen nån beställde in den". Ja, då får man ju reda på att det var en drink som ingen människa beställt in sen 70-talet typ, hahah! Så jag var nåågra år efter, som beställde den nu 2007. Nu vet jag iallafall att jag ska hålla mig till Vodka/Lime eller vad det nu hette. Är dålig på drinknamn. Showen i sig var ganska bra (men missade som tur var (?) biten där killarna i showen hade sjungit jättefalskt, haha.)

Jaja, hoppas att ni som läser detta har haft en bra kväll! PöZzZz


Kommentarer
Postat av: Lollo

ja svarar la visst på kommentarer haha.. ja vill också ha en grön hiss :D

2007-01-14 @ 20:44:30
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: Lollo

eh hallå. ja väntar på uppdatering. dah

2007-01-15 @ 15:23:08
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: suzz

Kanske i andras bloggar då haha, men inte i din egna iallafall=)
jaja får la skriva ett inlägg sen då nherdie haha

2007-01-15 @ 17:09:56
URL: http://www.suzz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0