Malmö

Anne skulle ju enligt tradition gästblogga nu efter Malmö, men nerden orkade inte det. Så jag får skriva själv (snyyyft)... Okej i fredags började dagen med att först gå till skolan för att vara med på gympalektionen (jag blev tvungen, har missat så många lektioner där nu)...sen var det att springa ut 5 min innan vi slutade för att hinna med bussen som stannar på korsvägen för att annes pappa skulle hämta upp mig där. Vi var såå stressade (speciellt anne) men vi hann haha.. "Hj vlkmn ta på r skrhtsbältn tck" möts vi av när vi börjat åka en bit, rösten ledde från busschauffören. hahaha kunde inte låta bli att gapskratta, det var ganska komiskt faktiskt. Till sluuut, efter typ 20 h kändes det som, var vi framme, och en supernerdino möter oss vid terminalen eller vad det nu kallas. Vi går o äter o sen e det hem till supernerdinon som gäller. Vad gjorde vi sen? Just det ja, åkte till MAXI och sen var det bara att göra oss i ordning till kvällen. Det blev en HEL del dans, haha men det slutade vi med när bordet som anne dansade på höll på att gå sönder. (Ehh whopsi det kanske vi inte skulle nämna för louise =D )  Haha sen var det utgång på g, det ena ledde till det andra o till slut var vi på Slagthuset (hahha jag vet äckligt namn). Det var aaaaaskul där o sen bar det hemåt. Dagen efter var det 18-års fest o där var det hmm...mindre kul=) Axel Madsen satt omringad av tjejer hela kvällen och en viss litens hjärta brast..=( Lillan skulle trots det prata med honom, och i ren nervositet välte hon ner massa allt som stod på bordet......sååååå sorgligt. hon envisades med att tjata om att han hade ringt en gång, men den nörden förnekade det! Så supertöntigt att inte erkänna det!!!!! jaja vi hade kul iallafall tycker jag eftersom det var vi 3!!

Nu ska jag citera ett sms från anne som jag fick igår kväll, det sammanfattar våran helg ungefär:D

HAHA eftersom jag har tid över måste jag bara lista dom största noobsen this weekend (Rankade i ordning ner i från och upp):
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~The list----------------------------------------------------------------------------

5) Obehaglig man vid möllevångstorget som försökte lura oss att vi var på helt fel håll.
4) Dement stockholmare som trodde de var sms chat på G.
3) Viking inspirerad farbror/Alexander Bard kopia som bar lila röd tunika och EVENTUELLT jobbade på koggmuseet.
2) Äcklig pervers fylle gubbe som hade världens äckligaste "halsduk".

And the winner is..

~~~~

Ryssen: Människan som beslutade sig för att hata oss i samma sekund han såg oss samtidigt som han var jätte trevlig mot alla andra. Han ljög dessutom ihop en historia som inte var sann någonstans, herregud jag saknar ord alltså hur tänker en sådan människa.

(SMS:ET BESTOD AV 6 STYCKEN SMS!)

Kommentarer
Postat av: Anne

HAHAH jag var ju såå patelino den kvällen!

2007-03-05 @ 19:45:31
Postat av: Lollo

hahahaha gooood alla vaj pattelino kanns de som hahahah good.. e ja en supernerdino. TACK SÅ JÄLA MKT :.. haha skoja..ja vill höra m det där med borfdet sen kössss

2007-03-05 @ 20:01:32
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: susanna

Anne o Lollo: hahah patino heter det ***daaah*** haha eehhh du får ta det om bordet med med anne, det var hon som gjorde så det började knaka :O HAHA

2007-03-05 @ 20:08:37
URL: http://www.suzz.webblogg.se
Postat av: Anni the fräcko

EHHHHH det var en vissa megafjant som bestämt skulle klacka upp i louises 10 cm höga klackskor och dansa. daaaaaah det var hon som pajjade dom!

2007-03-06 @ 18:52:56
Postat av: susanna

Anni the fräcko: Öhh guuud vad töntigt, du är precis som ryssen, hittar på en massa! Jag pajade inte dom!

2007-03-06 @ 19:20:24
URL: http://www.suzz.webblogg.se
Postat av: Anne the fräck

Ehh susanna du är precis som madsen, förnekar det självklara! *PINSAMT* *HIHIHI*

2007-03-08 @ 18:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0