Tjejsnack v. 13

Din handväska

·Anser du att du behöver använda handväska?
Ja verkligen. Får absolut inte plats med allt i fickorna..
·Vad har du i din handväska just nu?
Plånbok, MP3, miniräknare, pärlor och en tång (som jag ska göra örhängen av), anteckningsblock (till skolan), penna, mobil, Sence and sensibility (bok), handskar, massa papper.
·Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?
Beror på var jag ska, ska jag på fest kanske jag har med mig smink, ska jag på stan är det nog bara mobil och plånbok, och kanske solglasögon om det är sol ute.
·Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan?
Just nu skulle jag inte behöva boken som ligger i väskan.
·Finns det någonstans du inte tar med dej handväska?
Nä jag tror inte det, kanske om jag ska på promenad och VET att jag inte behöver något från väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0