Utmanad

Utmanad av Annie

Här är instruktionerna: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag uppskattar inte det jag har, utan tänker för mycket "det hade varit bättre om...." Har nog alltid varit sån, men vill verkligen försöka ändra på det.

2. Det känns som om jag verkligen inte kan styra över min vikt. Varje gång jag verkligen äter nyttigare blir det ingen skillnad på vågen och när jag inte orkar bry mig och äter hur mycket och onyttigt som helst väger jag lika mycket iallafall.

3. Jag ritar alltid ansikten när jag inte har något att göra, speciellt ögon. Jag gör det varje dag, har gjort det sen högstadiet och nu har det blivit en slags besatthet.

4. Jag hatar snobbar/brats/hovås-örgrytemänniskor och allt vad det nu kallas. Kanske är det högstadiefesterna som spenderades i Örgryte som skrämt iväg mig. Bara jag ser ett sånt gäng på stan blir jag jätteirriterad. USCH!

5. Jag har nästan inga basplagg, så måste börja köpa mer sånt. Men det är så tråkigt att köpa såna kläder, fast det är fint med klassiskt! Haha tjatar jag alltid om.

6. När jag blir äldre och får ett heltidsjobb vill jag ha någon fin uniform på mig, som t.ex. flygvärdinnor har, jag tycker det ser så himla snyggt ut!


Jag har ingen speciell jag vill utmana, utan alla  som läser detta och vill göra denna listan kan ju göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0